مشاوره آنلاین خرید و فروش سهام

    • مشاوره آنلاین خرید و فروش سهام

      تاریخ : ۹۷/۰۸/۱۱  ۱۳:۳۲

      تحلیلگر بورس زیستا به صورت آنلاین از طریق مرورگر اینترنت بدون نیاز به نصب هیچگونه برنامه ای در اختیار شماست و شما می توانید تحلیل تکنیکال مربوط به هر سهم را در لحظه دریافت نمایید.






      تحلیلگر بورس زیستا، در آدرس http://ZySTA.ir در دسترس است. شما می توانید پس از ثبت نام و ورود به سایت سهم دلخواه خود را به پورتفو اضافه نموده و تحلیل زیستا را برای هر سهم درون پورتفوی خود دریافت نمایید.

       

      سبدگردانی سهام

      علاوه بر این، زیستا یک لیست پیشنهادی برای خرید سهام مختلف دارد که به ترتیب اولویت در اختیار شما قرار می گیرد. برای هر سهم پیشنهادی تحلیلی ارائه می گردد که در دسترس شماست و شما می توانید با استفاده از آن تحلیل خود شخصا درباره خرید یک سهم تصمیم بگیرید. تحلیل ارائه شده برای هر سهم قابل راستی آزمایی است. به عنوان مثال وقتی تحلیلگر بورس زیستا در باره سهم فلوله می گوید این سهم در کف قیمت دو ماه اخیر است و امتیاز آن از این پارامتر برابر با 38 است، شما می توانید به صفحه مربوط به سهم فلوله مراجعه نموده و با بررسی سابقه این سهم مشاهده نمایید که آیا واقعا فلوله در کف قیمت دو ماهه خود هست یا خیر؟

       

      سیگنال خرید سهام

      تحلیلگر بورس زیستا گزارشات مختلفی نیز از لیست کلی سهام معامله شده در بورس به شما ارائه می کند. این گزارشات در دو بخش گزارشات تحلیلی و گزارشات ویژه ارائه می گردند که معامله گر بورس می تواند با استفاده از این گزارشات بر اساس تحلیل شخصی خود اقدام به فروش یک سهم یا خرید سهمی دیگر نماید.

       

      سهام کف قیمت دوماهه

      یکی دیگر از مشخصات جالب تحلیلگر بورس زیستا ارائه پیشبینی شاخص کل بورس و همچنین پیشبینی هر گروه از سهام می باشد. به عبارت دیگر شما در هر لحظه می توانید پیبینی مناسبی از هر یک از گروه سهام داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است امروز شاخص کل بورس منفی باشد ولی سهام گروه خودرویی مثبت باشد! که این پیشبینی و آگاهی از روند کلی هر گروه می تواند نوید بخش سود خوبی در روزهایی باشد که شاخص کل منفی است و دیگران در ضرر هستند.

      پیشبینی شاخص کل

       

       


      کلمات کلیدی
      بورس اوراق بهادار تهران - تحلیلگر بورس زیستا - سیگنال خرید سهام - سیگنال فروش سهام -
      جهت درج نظر و ورود به سیستم اینجا کلیک کنید
    زبان انگلیسی، زبان فرانسوی، زبان ایتالیایی، زبان آلمانی، زبان ترکی استانبولی، زبان هلندی، زبان سوئدی، زبان هندی، زبان روسی
    کاملترین و مجرب ترین مدرسین زبان انگلیسی، زبان فرانسوی، زبان ایتالیایی، زبان آلمانی، زبان ترکی استانبولی، زبان هلندی، زبان سوئدی، زبان هندی، زبان روسی در ایران

    کسب درآمد در اینترنت, آموزش بورس, آموزش رایگان بورس, آموزش تحلیل تکنیکال, آموزش تحلیل بنیادی, آموزش روانشناسی بورس, سیگنال خرید سهام, سیگنال رایگان بورس
    آموزش نحوه فعالیت در بورس اوراق بهادار تهران و کسب درآمد در اینترنت به همراه معرفی نحوه استفاده از سایت زیستا